Stratosphere

Sista kvällen i Las Vegas åkte vi upp i stratosfären, och jag ville inte lämna tornet utan ha åkt Insanity.
Så jag tvingade mamma att åka den med mig!
Shiiit, vad läskigt det var i början, men man blev van sen.


(inte vi som åker på denna video, den här snodde jag från YouTube!)

Men jag har bilder!


Pappa har fotat, man kunde också hoppa nått bunjy jump liknande sak ner för tornet också.
Man kunde åka två saker till också, sök på google så hittar ni!

Usch, jag ser mupp ut! Men i allafall, jag och Eric åker "motorcykel".

Haha, jag garvade skit mycket! Det var så läskigt!!!!'

Från Stratosfären.

Stratosfären igen, när vi gick hem.


Nej, nu är vi på Hawaii, nu skall jag njuta! Det är sååååå härligt vatten, kan be pappa fota!!
Kommer kunna uppdatera så kolla in min blogg ;)

Byebye , kram jag saknar er allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0