SKOLAVSLUTNINGEN

Var piss, det regnade och jag frös, jag som hade plattat håret :(
Men det var härligt, nu är jag fri ganska länge
Efter det stack jag till stan med mina buddies <333

Men i alla fall -nu är allt packat,snart måste jag sova- ska upp 05.00 imorogn, wiiie! (NOT)
Sen på ett plan i typ ett dygn, sen är jag i paradiset! (HOPPAS JAG)

Haha,såg en väska för en stund sedan, den var bara packade med ostbågar,knäckebröd och räkost xD
Vi är riktiga Svennar vi!

Vad tycker ni om designen förresten ?- jag är skitnöjd!

Jaja, hejdå allihopa! När ni läser detta sitter jag förmodligen på planet!
Uppdaterar när jag kmr fram!

Puss o kram



Yes - i am going dit! (måste bli bättre på engelska -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0