HAWAII

Jag älskar Hawaii - det är varmt och skönt, vattnet är varmt!
Jag gillar USA över huvudtaget, det är så najs.

Idag var vi på något Stridsmuseeum - det var tråkigt..
Men det var väl bra, lärde mej massor om båten Arizona USS som typ sjönk... wiee..   -.-

Jag kan lägga in nån bild, för nu ska vi ut på stan, kan lägga in mer bilder ikväll!


Ni ser nog inte surfarna, men det är MASSOR i vattnet..
Jag är lite skraj för hajarna, dit vi åker på Onsdag är där det har hänt mest hajattacker :S ScCaAAaRyyyyyyy...

Kan lägga in fler o roligare bilder ikväll, nu måste jag sticka!

(vet ni att när klockan är 06.00 hos er, är klockan 18.00 , alltså 12 timmar skilland...)


Puss o Kram - saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0